Informacje
Jestem Qbuss z miasta Tychy i nie lubię deszczu.
57297.50 km wszystkie kilometry
4297.14 km (7.50%) w terenie
87d 01h 58m czas na rowerze
26.78 km/h avg
4297.14 km (7.50%) w terenie
87d 01h 58m czas na rowerze
26.78 km/h avg
Kategorie
Komunikacja miejska.138 Na góralu.496 Na szosie.586 Najciekawsze.7 Orbitrek.24 Serwis.23 Test.5 Towarzysko.5 Z rodzinką.3 Zawody.19Znajomi
Moja stajnia
Szukaj
Wykres roczny
Archiwum
- 2016, Październik.1.2
- 2016, Wrzesień.13.1
- 2016, Sierpień.16.0
- 2016, Lipiec.24.0
- 2016, Czerwiec.22.0
- 2016, Maj.22.0
- 2016, Kwiecień.19.0
- 2016, Marzec.15.0
- 2016, Luty.12.0
- 2016, Styczeń.14.0
- 2015, Grudzień.13.0
- 2015, Listopad.11.0
- 2015, Październik.15.0
- 2015, Wrzesień.17.0
- 2015, Sierpień.22.10
- 2015, Lipiec.20.0
- 2015, Czerwiec.21.2
- 2015, Maj.26.1
- 2015, Kwiecień.20.2
- 2015, Marzec.17.0
- 2015, Luty.11.2
- 2015, Styczeń.1.0
- 2014, Grudzień.12.0
- 2014, Listopad.15.2
- 2014, Październik.16.0
- 2014, Wrzesień.17.0
- 2014, Sierpień.15.0
- 2014, Lipiec.20.0
- 2014, Czerwiec.19.2
- 2014, Maj.23.0
- 2014, Kwiecień.19.0
- 2014, Marzec.16.3
- 2014, Luty.14.0
- 2014, Styczeń.10.0
- 2013, Grudzień.12.2
- 2013, Listopad.14.0
- 2013, Październik.13.2
- 2013, Wrzesień.16.4
- 2013, Sierpień.20.4
- 2013, Lipiec.17.5
- 2013, Czerwiec.13.1
- 2013, Maj.18.0
- 2013, Kwiecień.20.0
- 2013, Marzec.10.0
- 2013, Luty.7.0
- 2013, Styczeń.1.0
- 2012, Grudzień.3.0
- 2012, Listopad.15.0
- 2012, Październik.17.2
- 2012, Wrzesień.13.3
- 2012, Sierpień.14.9
- 2012, Lipiec.13.0
- 2012, Czerwiec.21.4
- 2012, Maj.15.13
- 2012, Kwiecień.16.0
- 2012, Marzec.17.6
- 2012, Luty.6.0
- 2012, Styczeń.9.2
- 2011, Grudzień.10.0
- 2011, Listopad.24.0
- 2011, Październik.16.2
- 2011, Wrzesień.8.6
- 2011, Sierpień.28.6
- 2011, Lipiec.17.12
- 2011, Czerwiec.15.15
- 2011, Maj.21.7
- 2011, Kwiecień.15.20
- 2011, Marzec.21.21
- 2011, Luty.8.3
- 2011, Styczeń.2.0
- 2010, Grudzień.1.0
- 2010, Listopad.5.1
- 2010, Październik.8.11
- 2010, Wrzesień.7.6
- 2010, Sierpień.10.1
- 2010, Lipiec.9.0
- 2010, Czerwiec.10.2
- 2010, Maj.6.3
- 2010, Kwiecień.13.1
- 2010, Marzec.12.1
- 2010, Luty.2.0
- 2010, Styczeń.5.4
- 2009, Grudzień.2.0
- 2009, Listopad.3.0
- 2009, Październik.5.2
- 2009, Wrzesień.8.4
- 2009, Sierpień.10.3
- 2009, Lipiec.11.0
- 2009, Czerwiec.9.5
- 2009, Maj.6.0
- 2009, Kwiecień.7.0
- 2009, Marzec.6.0
- 2009, Luty.7.4
- 2009, Styczeń.2.0
- 2008, Grudzień.2.0
- 2008, Listopad.2.0
- 2008, Październik.4.0
- 2008, Wrzesień.3.0
- 2008, Sierpień.10.1
- 2008, Lipiec.6.2
- 2008, Czerwiec.7.0
- 2008, Maj.6.0
- 2008, Kwiecień.4.1
- 2008, Marzec.6.0
- 2008, Luty.4.0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Kwiecień, 2013
Dystans całkowity: | 876.94 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 31:10 |
Średnia prędkość: | 28.14 km/h |
Maksymalna prędkość: | 60.90 km/h |
Liczba aktywności: | 20 |
Średnio na aktywność: | 43.85 km i 1h 33m |
Więcej statystyk |
Komunikacyjnie
dziś wykręciłem:
Praca.
7.35 km
0.00 km teren
00:23 h
19.17 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Komunikacyjnie
dziś wykręciłem:
Praca.
7.88 km
0.00 km teren
00:25 h
18.91 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Rozjazd
dziś wykręciłem:
Krótki rozjazd po wczorajszej ustawce. Tempo spokojne, młyneczek.
32.08 km
0.00 km teren
01:10 h
27.50 km/h
43.90 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Komunikacyjnie
Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | dodano:15.04.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
Kategoria Komunikacja miejska
dziś wykręciłem:
Do pracy.
7.28 km
0.00 km teren
00:23 h
18.99 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Ustawka
dziś wykręciłem:
97.25 km
0.00 km teren
03:19 h
29.32 km/h
48.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Dziś pojechaliśmy do Kóz i z powrotem. Nie jechało mi się dobrze, od samego początku zamiast zrobić rozgrzewkę, jak to zwykle było, wszyscy zaczęli zapierdalać, grupa się zaczęła rwać już po 20 km. Po ponad 60 km też uznałem, że to nie moje tempo i kulałem się już sam. W zasadzie już w Tychach dogoniłem 3 osoby, które odpadły wcześniej niż ja i sobie troszeczkę skróciły drogę.
Jest pierwszy tysiąc, który miałem w planach zrobić jeszcze pod koniec marca. Cóż, pogoda nie sprzyjała.
Ulewa
dziś wykręciłem:
Miał być spokojny, 50-km trening z Adamem na rundach przed jutrzejszą ustawką, ale w Bojszowach złapała nas ulewa... przeczekaliśmy pod wiatą przystanku, ale po kilku minutach deszczu drogi spływały wodą, pojechaliśmy więc do domu spacerowym tempem. Rowery całe do mycia, ciuchy do prania. Niezbyt udany ten trening.
27.84 km
0.00 km teren
01:07 h
24.93 km/h
39.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Przemysłowe pętelki
dziś wykręciłem:
Trening godzinny — dokładnie taka trasa jak wczoraj, ale z mocniejszymi akcentami. 25.72 km
0.00 km teren
00:52 h
29.68 km/h
51.10 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Cieplutko, ale wieje niemiłosiernie. Ach, jak te nowa koła niosą:)
Przemysłowe pętelki
dziś wykręciłem:
Trening godzinny — „młynkowanie” na terenach przemysłowych. Cały czas nie mogę się nadziwić, jak lekki stał się rower po zmianie kół i jak ładnie „chodzi”. 25.69 km
0.00 km teren
00:54 h
28.54 km/h
50.30 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Wiosna idzie, wiosna!!!
Djurejs power:)
dziś wykręciłem:
Dziś pogoda sprzyjała, więc przeprowadziłem test nowego nabytku, jakim jest zestaw kół Dura-Ace 7900-C24-CL.42.08 km
0.00 km teren
01:26 h
29.36 km/h
46.80 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Z początku nie odczułem wielkiej różnicy, bo jechałem nieco pod wiatr no i robiłem rozgrzewkę. Dopiero później... rower znacznie lepiej przyspiesza, ale też łatwiej utrzymywać wysoką prędkość. Mało tego — odczuwalnie mniej się męczę. Dziś jechałem nieco mocniej, średnią mam 1,5-2km/h wyższą niż na ostatnich treningach, a wcale nie męczyłem się jakoś szczególnie więcej. Jeszcze jedno — zauważyłem to gdy podniosłem rower po raz pierwszy — jest znacznie lżejszy. Nawet teraz go podnoszę i nie mogę się nadziwić. Nie wiem ile stracił masy, ale można przeprowadzić teoretyczne obliczenia:
Stare koła - Rodi Stylus Race:
Kompletne koła: 905 g + 1209 g = 2112 g (+/- 5%, raczej wygląda na + :))
Opony Continental Ultra Sport: 2 x 244 g = 488 g
Dętki Rubena: nie wiem jaki model, ale są dość ciężkie — chyba 2 x 100 g = 200 g.
Łącznie: 2800 g
Dura-Ace:
Kompletne koła: 606 g + 789 g = 1395 g
Opony Continental GP 4000s: 2 x 205 g = 410 g
Dętki Maxxis Welter Weight: 2 x 75 g = 150 g
Łącznie: 1955 g
Co daje nam (raczej mi) stratę masy rzędu:
2800 g - 1955 g = 845 g.
Do tego należy dodać masę zacisków, ale nie zmniejszy to różnicy mas.
Bardzo udany zakup, ciekawe tylko kiedy żona się do tego przyzwyczai:)
Będę musiał wreszcie zrobić fotkę rowerowi, bo teraz prezentuje się jeszcze piękniej niż na starych kołach.
Nie mogę się już doczekać najbliższej ustawki.
Samotnie
dziś wykręciłem:
Do Bierunia Starego i na przemysłowe pętelki, samemu. Szkoda pisać, fatalnie się jechało.
41.88 km
0.00 km teren
01:30 h
27.92 km/h
41.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal