Informacje



Jestem avatar Qbuss z miasta Tychy i nie lubię deszczu.
57297.50 km wszystkie kilometry
4297.14 km (7.50%) w terenie
87d 01h 58m czas na rowerze
26.78 km/h avg

Kategorie

Komunikacja miejska.138   Na góralu.496   Na szosie.586   Najciekawsze.7   Orbitrek.24   Serwis.23   Test.5   Towarzysko.5   Z rodzinką.3   Zawody.19  

button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl

Znajomi

Moja stajnia

Szukaj

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Qbuss.bikestats.pl

Archiwum

Wpisy archiwalne w kategorii

Komunikacja miejska

Dystans całkowity:1479.69 km (w terenie 40.10 km; 2.71%)
Czas w ruchu:67:47
Średnia prędkość:21.83 km/h
Maksymalna prędkość:37.30 km/h
Suma podjazdów:111 m
Maks. tętno maksymalne:170 (86 %)
Maks. tętno średnie:143 (72 %)
Suma kalorii:620 kcal
Liczba aktywności:138
Średnio na aktywność:10.72 km i 0h 29m
Więcej statystyk

Po części do starego kompa

Wtorek, 30 sierpnia 2016 | dodano:02.09.2016 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska, Na szosie
  dziś wykręciłem:
35.24 km
0.00 km teren
01:19 h
26.76 km/h
0.00 vmax
*C
170 HR max( 86%)
143 HR avg( 72%)
111 m 620 kcal
Do Katowic odebrać kilka gratów z OLX. Wziąłem szosę, choć mogłem w sumie jechać Centurionem, średnia wyszłaby pewnie niewiele gorsza, ominąłbym zakorkowane drogi, jadąc przez las. Ruch w kierunku do Katowic był bardzo duży, gdy wracałem — o dziwo — luz.

Komunikacyjnie

Wtorek, 10 września 2013 | dodano:10.09.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
7.37 km
0.00 km teren
00:22 h
20.10 km/h
37.30 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Komunikacyjnie.

Wydaje mi się, że te kilka km po DDR jest bardziej niebezpieczne niż 100 km na szosie w normalnym ruchu ulicznym.

Komunikacyjnie

Poniedziałek, 6 maja 2013 | dodano:06.05.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
13.35 km
0.00 km teren
00:41 h
19.54 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Do pracy i jakieś tam sprawunki.
Jeden z ostatnich przejazdów do pracy na rowerze, bo od czerwca najprawdopodobniej będę pracował w domu.

Komunikacyjnie

Środa, 17 kwietnia 2013 | dodano:17.04.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
7.35 km
0.00 km teren
00:23 h
19.17 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca.

Komunikacyjnie

Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano:16.04.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
7.88 km
0.00 km teren
00:25 h
18.91 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca.

Komunikacyjnie

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | dodano:15.04.2013 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
7.28 km
0.00 km teren
00:23 h
18.99 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Do pracy.

Komunikacyjnie

Środa, 28 listopada 2012 | dodano:30.11.2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
11.96 km
0.00 km teren
00:34 h
21.11 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca i kilka innych rzeczy. Pogoda do jeżdżenia idealna, ale nie ma kiedy jeździć, bo o 16 robi się już ciemno :(

Komunikacyjnie

Poniedziałek, 19 listopada 2012 | dodano:19.11.2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
7.48 km
0.00 km teren
00:22 h
20.40 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca

Komunikacyjnie

Czwartek, 15 listopada 2012 | dodano:15.11.2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
11.00 km
0.00 km teren
00:30 h
22.00 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca. Wracając do domu zauważyłem, że wzdłuż Bielskiej imbecyle odpowiedzialni za sprzątanie liści ułożyli je w kupkach na drodze rowerowej. Brawo, teraz można popierdalać slalomem. Ciekawe, czy jutro znikną.

Komunikacyjnie

Piątek, 9 listopada 2012 | dodano:09.11.2012 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Komunikacja miejska
  dziś wykręciłem:
10.60 km
0.00 km teren
00:30 h
21.20 km/h
0.00 vmax
*C
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Praca. Powrót we mgle, która kończyła się „jak nożem uciął” w miejscu, w którym miasto przecinają tory kolejowe. Czyli mniej więcej pół drogi w mleku, drugie pół – przy dobrej widoczności.


Tychy we mgle © Qbuss